Monday, December 6, 2010

Sangat la SanGap

Nape la aku keje kn arini sedang kan orang lain sume cuti??

Sgt sangap okey..dok sorang2 cam org gile kat cni.

Dah sume smbung cuti smpai 1 muharam..aku terkial2 kat opis..huhuhu.x ley nk focus



Bila da sengsorang mule la meraban2..
pagi2 da wat lawak. Suppose arini de J Robik (ko kne senam ala2 tarian zapin) merangkap sesi assembly sebulan skali utk sume warga kerja..
tp penyakit keturunan aku da dtg, aku bley LUPE ..
konfiden pegi keje, da nk smpai baru terhengat de Jrobik..
Dah tu knape ko pkai bju kurung lak ni??
da la ko da lambat. Time tu kol 7.40..
sepatotnye ble de Jrobik sume da kne kumpul kol 7.30 kat dpn menara aQabah...
Tolong la ko ni farah..pape je..Terpakse la aku menyusup masuk..dok kat opis diam2..SENGALLL




Ni tengah x sesabo nak balik ni..So Korang mlm ni jgn lupe bace doa akhir thn & awl tahun..bace yaasin, mintak lah hajat korang..ok,daaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment