Thursday, May 12, 2011

Balas dendam

Disebabkan aku konon2 bz lately ni, so aku akan buat post bls dendam...hahhaha..


Iaitu post yang berderet2..hari2 aku nk update blog (ye ye jek ko ni kn?)






okeyyy..nak cite pasal celebrate besday yg ke 28 thn ni..


Thanx to my colleagues cz wat surprise (' _~)v



27.04.2011


berzaman baru nak update~






acara potong kek











~azam ckp " okey, farah gemok, cepat potong kek"~

So aku mmg ikot tema~gemok~









tak puas kecik..hahhaha

thanx la, cz ni 1st time aku berpeluang pakai bende2 alah ni...

clap...clap...










Geng bas sekolah










Yang kanan tu budget kurus..tp skang da gemok












Gonjeng..hahhah






thanx eh korang..mira, nolin, azam, zurin & salleha

korang mmg menceriakan hidup aku kat MPPG ni...

Happy kwn dgn korang ni..

thanx..luv...luv...



No comments:

Post a Comment