Thursday, November 11, 2010

Please stop asking me the ANNOYING question

Tolong la...when da people dunno how to start the conversation, start la dia tanya soalan merepek.cari modal x tau nk borak ape..Antara soalan2 nye :





1. Dah preknen lom??


diikuti oleh;


2. Bile nak preknen??


x ckup dengan tu;


3. Da bpe lame kawin??


ditambah lagi;


4. Ooo..lame gak ye da kawen..planning ke??


siap bg nasihat;


5. x yah la planning2..



Tolong la korang..aku x kesah kalo da lame x jmpe,then tnye cz mmg sebab kau betol2 nk update pasal aku..tp plz la mind your words. Kalo nak tnye, ala2 kaypoh + ko ari2 nmpak aku ke hulur ke hilir lalu dpn korang dgn perot x buncit cam org preknen (kompem ke x buncit??) x yah la ko nak pura2 tanye kan..ANNOYING okey?????tanye la bile aku nak pegi haji ke, pagi tadi sarapan ape ke..ajk aku nk blnje mkn ke..ni tak, asal jmpe muke aku..tanye bende yang same..sensitif lak tu...wawwawwawaaaaaaaa. Okey.. I've been married mostly for 8 months okey..bkn 8 years. Sume rezki dtg nye dr Allah & kita hanya berusaha ~

2 comments:

  1. wuihhh emo napak..hehhe sabooo ek!!!
    aah mmg stress tau..rezeki datang dari ALLAH..kita merancang DIA yang tentukan..
    kat org yg tny tu jawab laa saya nak Honeymoon dulu puas2 sambil senyum sampai telinga :))))

    ReplyDelete
  2. Tu la sakit ati bile org x ret bhase ni...buhsan..jwpn standard> lom rezki lagikkkk...hehhehhe

    ReplyDelete