Saturday, February 16, 2013

Chang kala ok


Salam uollss
Kali ni bukan nak cerita pasal chang
Sempena chinese new year
Tapi ini mengenai chang (nyanyi)
Dalam bahasa mandarin
Dan sekiranya digabungkan
NYANYI KARAOKE

hehhhe
Tak sia sia aku belajar mandarin
3 sem kat uitm dulu

Aku bukanlah peminat tegar karok ni
Sekadar suke suke boleh la
Untuk nyanyi depan public, kenduri kawen
Atau yang seangkatan dengannya
Bukan aku orangnya
Sebab???
Suare aku ni sedap sgt
Selayaknya nyanyi dalam jamban
Atau tepi laut supaya senang kelaut
Hahhahh

Ni kteorg nyanyi kat alibaba
Dekat giant tampoi
Interior sangat la thumbs up
Highly recommend utk beginner cm aku
Sebab sound sistem sedap
So suara korang akan dengar cam sedap je
Hahhahha
Aku dapat blk nora danish
Tu pasal la x sedap
Sebab nora danish pelakon mane pandai nyanyi
Janji sedap untuk halwa telinga sendiri

No comments:

Post a Comment